Новая Почта, Автолюкс, Гюнсел, Ин-Тайм, Мист-Экпресс – рейтинги, отзывы, график работы. Службы доставки, курьерские службы, международная доставка, доставка грузов, доставка почты, курьерская доставка, доставка наложенным платежом.
08.12.2024 | Воскресение | 11:25
Для получения более достоверной информации посетите официальный сайт компании Мист Экспресс
Автор: Таша   16.06.2016 01:05
Оценка компании:  

Якщо Ви розмірковуєте над тим, чи варто скористатися послугами компанії «Міст Експрес» для міжнародного перевезення речей, дуже рекомендую Вам перечитати мою невеселу історію. У квітні цього року я чекала на коробку з особистими речами з України. Окрім одягу та взуття, мої рідні відправили мені дороговартісні парфуми американського виробництва в подарунковій косметичці. До слова, це був спеціальний презент з нагоди Дня народження. Ми оплатили доставку від дверей до дверей та попросили повідомити нам про номер пакунка на території Канади. На жаль, мою коробку було відправлено на зберігання на склад; мені ніхто абсолютно не подзвонив (хоча в офісі запевнили в протилежному); українські працівниці не могли чітко назвати новий трекінг номер, оскільки, як виявилося, не володіють англійською мовою та не можуть прочитати документи. Зрештою, напередодні дедлайну я знайшла свою коробку, яку змушена була привезти самостійно!!! На мій превеликий подив, пакунок був перескочований жовтою стрічкою. Перевіривши вміст, я виявила факт зникнення задекларованих парфумів. Навіть зі скаргою та заповненими документами моїх рідних «мусолили» своєю внутрішньою бюрократією з 19.04.2016 до 07.06.2016 включно. При цьому перекидали «провину» на фірму «Росан», на канадські органи й американське представництво - тільки до чого тут Америка? За відповідями мої рідні телефонували самостійно, нагадуючи про себе кожного тижня; офіційного листа було надіслано тільки після емоційної промови моєї матері. Отже, мою претензію відхилено, факти відкриття коробки й зникнення парфумів заперечено, про страхове відшкодування мови не може бути. Образливим є те, що мною було надіслано речей на колосальні суми гривень, сплачено повний пакет послуг, а отримано - дві відкриті нечесними людьми коробки й втрачені подарункові парфуми. На моїх рідних підвищували голос невиховані дівиці; перед нами НІХТО не вибачився. Складається враження, що їм справді байдуже, чи клієнти задоволені їхніми послугами. Дуже прикро, що в нашому цивілізованому суспільстві беруть на роботу непорядних людей, які до глибини душі псують враження про якість роботи українських перевізників. Я щиро прошу Вас звертати особливу увагу на зовнішній вигляд отриманих коробок, зауважувати наявність жовтих або темно-синіх стрічок, при можливості перевіряти вміст пакунків у присутності кур’єра та складати акти. БУДЬТЕ ОБАЧНІ!!!

Ответить
ЗакрытьЗакрыть
Добавить компанию

Введите код с изображения:

Данная возможность предоставляется абсолютно бесплатно, но только при условии наличия официального сайта компании. Возникли вопросы?

Добавить